reklama

Zajtra zasa do prace :-)

Asi kazdy sa sem tam bije myslienkou ako sa nam nechce do prace. Ale tiez sa vam stava, ze po prichode do prace Vas to prejde, ba dokonca sa zhrozite sami nad sebou,ze co to so mnou dnes bolo? :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Ano nechce sa mi rano vstavat do prace, a to ani nevstavam nejako skoro, ale ono ked stale prsi, komu sa chce vyliezt z postielky, no ruku na srdce, komu z Vas? :-)

Uz asi dva mesiace pracujem v Nursing home ako opatrovatelka, a poviem Vam, ze odkedy tam pracujem, opat ked sa rano nastartujem idem tam celkom s radostou. s radostou pretoze viem, ze moja praca ma aspon nejaky zmysel, viem ze moj vysledok je vidno, je krasne pocut dakujem.

Viem ze ma aspon niekto potrebuje, som rada ze mozem pomoct niekomu, a pritom je to moja praca. Nie je to nemocnica, nie je to to prave orechove, ale predsa krasne, nie je to nastalo, je to len na cas, ale je to s radostou a s dobrym pocitom a viem ze raz mi bude aj za tym luto ale teraz si to vychutnavam, snazim sa nieco naucit...Chcem pocuvat a rozumiet tomu co hovoria, chcem ich pochopit. Chcem ich vidiet usmievat sa. Chcem byt mila, chcem aby aj na mna bol niekto taky ked raz budem stara a budem potrebovat pomoc..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vekovy priemer nasich klientov je po mojom prieskume asi 90 rokov :-) Su sem tam ako male deti, niekedy Vam je do placu, niekedy sa neviem prestat smiat, sem tam je to rutina, ale predsa je to zaujimave spoznavat novych ludi...spoznavat ich zivoty..vediet vela o ich detoch a vnucatach :-)

Vlastne sa tesim zajtra opat do prace :-)

Marcela Šinková

Marcela Šinková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som sestrička..ktorá teraz na chvíľu emigrovala, ani nie tak za prácou ako za láskou.. Zoznam autorových rubrík:  Súkromnétour de okolie /foto/Nezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu