reklama

Darovat ci nedarovat

Vela som tu v poslednej dobe o tom citala, no moj nazor je: Jednoznacne darovat! A chcete vediet preco?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Pretoze je to fajn pocit, clovek tam ide prvy raz s malou dusickou, ci je ta ihla naozaj taka hruba ako ma strasili, ci som ozaj zdrava, nenajdu mi nic pri vysetreniach krvi? A ked nemam ziaden dovod na obavy, predsa tam len hloda akysi maly cervicek pochybnosti. Ano myslela som aj na to ci nie som HIV pozitivna alebo nemam hepatitidu. Neviem ako som k tomu dospela, ale aj na to som myslela. Vzdy som chcela vediet moju krvnu skupinu a darovanie krvi bol jeden z najjednoduchsich sposobova ako to zistit. Chcela som dokazat aj sama sebe, ze na to mam odvahu. A ten pocit? Ten vzdy stoji za to. Pocit, ze som urobila nieco co moze niekoho zachranit. Nieco, co sa nneda opisat slovami. Zial podarilo sa mi to len 9x, nakolko sa mi nasli akesi protilatky na erytrocytoch, ktore by mohli u prijemcu vyvolat nejaku reakciu :-(

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Krvicky je nedostatok, co viem aj z vlastnej skusenosti, kedze som pracovala rok na chirurgii a viem ako vela sme jej u nas za ten cas podali. Viem ze bolo obdobie, ked sa nemohlo operovat, teda planovane operacie, nakolko jej nebolo. Najhorsie na tom je, ze jeden darca moze darovat len tych zhruba 450ml, 3 alebo 4 razy do roka. Lebo viem, ze niektori ludia keby mohli, darovali by aj castejsie.

Ja mam vsak doma cloviecika, ktory tam tiez chodi pravidelne. A poviem Vam, ze som od mala chcela byt ako on. Samozrejme, ze je to moj ocino ;-) No a poviem Vam, ze v piatok bol darovat 80ty krat. A myslim, ze mu za to onedlho doma pribudne dalsia z plakiet janskeho. Tie co su doma odlozene v sufliku, som vzdy tajne obdivovala :-) a tesim sa na tuto, tato bude diamantova. Podmienky na darovanie sa za ten cas vselijak pomenili, ale vzdy ked bola prilezitost siel. A velmi ho preto obdivujem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Tak TATI, myslim, ze ti patri velke dakujem za vsetkych ;-)

Marcela Šinková

Marcela Šinková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som sestrička..ktorá teraz na chvíľu emigrovala, ani nie tak za prácou ako za láskou.. Zoznam autorových rubrík:  Súkromnétour de okolie /foto/Nezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu